loading
آنتوباامنیت بانکداری اینترنتیمرجع آنتی ویروس‌های معروف

با داشتن مجموعه آموزشی آنتوبا (آموزش نابودی تمامی ویروس‌ها و برقراری امنیت) به دنیای امن در فضای مجازی فکر کنید. پس از مشاهده این مجموعه آموزشی، می‌توانید امنیت خود را در فضای مجازی، کامپیوتر و ... بالا ببرید و هر نوع ویروسی را از سیستم خود پاک کنید؛ و تنظیماتی انجام دهید که هرگز سیستم شما آلوده به انواع ویروس‌ها و بدافزارها نشود. حتی ویروس هایی که آنتی ویروس‌های قوی هم قادر به تشخیص یا نابودی آنها نیستند. 


اطلاعات بیشتر

شما هیچ موقع نباید به ظاهر سایت‌ها اعتماد کنید و اطلاعات خود را در آنها وارد کنید؛ مانند اطلاعات حساب‌های بانکی، رمزعبور آنها و ... .

بسیاری از سارقان اینترنتی، سایتی را شبیه به سایت بانک‌ها طراحی می‌کنند و با استفاده از این سایت‌ها بازدیدکنندگان سایت را فریب می‌دهند و براحتی اطلاعات کارت‌های عابربانکشان را به سرقت می‌برند و حساب‌های بانکی افراد را خالی می‌کنند.
با استفاده از سایتِ بررسی صحت آدرس اینترنتی بانک‌ها به آدرس اینترنتی Bank.IranF1.ir و مجموعه آموزشی آنتوبا، می‌توانید امنیت بانکداری اینترنتی خود را بسیار بالا ببرید و مشکلی برای شما به وجود نیاید.


اطلاعات بیشتر

با توجه به پراکنده بودن آنتی ویروس‌ها و همچنین تفاوت قیمت‌های هر کدام از سایت‌ها و شرکت‌ها، سایت واحد آنتی ویروس گروه ایران F1 را راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم آنتی ویروس‌های معروف را در یک سایت متمرکز کنیم و همچنین نسخه‎های اورجینال آنتی ویروس‌ها را با حداقل قیمت در سایت قرار دهیم تا بتوانیم به هم وطنان عزیزمان خدمتی کنیم.

شما با استفاده از سایت Antivirus.IranF1.ir می‌توانید آخرین نسخه آنتی ویروس‌ها را بصورت رایگان دانلود نمائید و همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید از نسخه اصلی آنتی ویروس‌ها استفاده نمائید، از طریق سایت نسخه‌های اصلی (Original) آنها را یا حداقل قیمت خریداری نمائید.


اطلاعات بیشتر

راه اندازی سایت اصلی گروه ایران اف یک ارسال شده در تاریخ: یکشنبه 11 اسفند 1392, ساعت: 13:12:11

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و بازدیدکنندگان سایت

سایت اصلی گروه ایران اف یک (IranF1) در تاریخ سیزدهم بهمن سال 1392 راه‌اندازی شد. در حال حاضر در حال اخذ مجوزهای لازم از شورای عالی انفورماتیک کشور، نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... می‌باشیم.

امیدواریم هر چه سریعتر فرایندهای اخذ مجوزهای لازم به اتمام برسد تا بتوانیم امکانات گروه ایران اف یک را به شما ارائه دهیم.

در حال حاضر با توجه به صحبت‌هایی که با پلیس فتا انجام شده است، به احتمال زیاد، یکی از حامیان ما، پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی) خواهد بود.

منتظر خبرهای خوب ما باشید...