loading
آنتوباامنیت بانکداری اینترنتیمرجع آنتی ویروس‌های معروف

با داشتن مجموعه آموزشی آنتوبا (آموزش نابودی تمامی ویروس‌ها و برقراری امنیت) به دنیای امن در فضای مجازی فکر کنید. پس از مشاهده این مجموعه آموزشی، می‌توانید امنیت خود را در فضای مجازی، کامپیوتر و ... بالا ببرید و هر نوع ویروسی را از سیستم خود پاک کنید؛ و تنظیماتی انجام دهید که هرگز سیستم شما آلوده به انواع ویروس‌ها و بدافزارها نشود. حتی ویروس هایی که آنتی ویروس‌های قوی هم قادر به تشخیص یا نابودی آنها نیستند. 


اطلاعات بیشتر

شما هیچ موقع نباید به ظاهر سایت‌ها اعتماد کنید و اطلاعات خود را در آنها وارد کنید؛ مانند اطلاعات حساب‌های بانکی، رمزعبور آنها و ... .

بسیاری از سارقان اینترنتی، سایتی را شبیه به سایت بانک‌ها طراحی می‌کنند و با استفاده از این سایت‌ها بازدیدکنندگان سایت را فریب می‌دهند و براحتی اطلاعات کارت‌های عابربانکشان را به سرقت می‌برند و حساب‌های بانکی افراد را خالی می‌کنند.
با استفاده از سایتِ بررسی صحت آدرس اینترنتی بانک‌ها به آدرس اینترنتی Bank.IranF1.ir و مجموعه آموزشی آنتوبا، می‌توانید امنیت بانکداری اینترنتی خود را بسیار بالا ببرید و مشکلی برای شما به وجود نیاید.


اطلاعات بیشتر

با توجه به پراکنده بودن آنتی ویروس‌ها و همچنین تفاوت قیمت‌های هر کدام از سایت‌ها و شرکت‌ها، سایت واحد آنتی ویروس گروه ایران F1 را راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم آنتی ویروس‌های معروف را در یک سایت متمرکز کنیم و همچنین نسخه‎های اورجینال آنتی ویروس‌ها را با حداقل قیمت در سایت قرار دهیم تا بتوانیم به هم وطنان عزیزمان خدمتی کنیم.

شما با استفاده از سایت Antivirus.IranF1.ir می‌توانید آخرین نسخه آنتی ویروس‌ها را بصورت رایگان دانلود نمائید و همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید از نسخه اصلی آنتی ویروس‌ها استفاده نمائید، از طریق سایت نسخه‌های اصلی (Original) آنها را یا حداقل قیمت خریداری نمائید.


اطلاعات بیشتر

ویروس (تروجان) باجگیر جدید به نام Dyreza/Trj ارسال شده در تاریخ: یکشنبه 08 تیر 1393, ساعت: 05:49:55

بر اساس اعلام شرکت دانمارکی CSIS، این بدافزارِ بسیار خطرناک به خانواده بزرگ ویروس‌های Zeus تعلق دارد و چیزی که آن را از سایر بدافزارها متمایز می‌کند، قابلیت دور زدن پروتکل SSL و حمله مستقیم به مشتریان مراکز مالی و اعتباری است.

Dyreza/Trj یک نرم افزار تروجان محسوب می‌شود و می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، ترافیک اطلاعاتی که میان مشتری و بانک در حال حرکت است را به سمت سرور و پایگاه اطلاعاتی خودش هدایت کند؛ حال آنکه مشتری گمان می‌کند که هیج مشکلی در ارتباط به بانک مورد نظر وی وجود ندارد.

گزارش CSIS از فعالیت این ویروس نیز نشان می‌دهد تاکنون مشتریان مراکز مالی بزرگی مثل Bank of America، NatWest CitiBank، RBS و UlsterBank با حملات موفق این بدافزار و خسارت‌های هنگفتی مواجه شده‌اند.

شرکت ضدویروس پاندا سکیوریتی نیز گزارش داد که این بدافزار از طریق فایل‌های ضمیمه و یا لینکهای موجود در متن نامه‌های الکترونیک، در حال انتشار وسیع است. در واقع، ایمیل‌ها، بستر اصلی انتشار ویروس Dyreza محسوب می‌شوند. بنابراین فعال کردن ماژول ضدهرزنامه و یا توجه کافی به نوع ایمیل دریافتی می‌تواند اصلی‌ترین راه پیشگیری از آلوده شدن به این بدافزار مخرب باشد.

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه ویروس توتال، مرجع تخصصی تحلیل بدافزارها، تاکنون سه گونه اصلی از بدافزار Dyreza منتشر شده که خوشبختانه تمام آنها توسط اغلب نرم افزارهای ضدبدافزار شناسایی و پاکسازی می‌شوند.

چگونه در برابر حملات این ویروس ایمن باشیم؟!

شرکت امنیتی پاندا سکیوریتی به تمامی کاربران و مدیران شبکه توصیه می‌کند که موارد زیر را برای عدم آلودگی به تروجان Dyreza رعایت کنند:

  • به هیچ عنوان ایمیل‌های ناشناس، غیرمعتبر و مشکوک را باز نکنید و فایل ضمیمه موجود در آنها را نیز اجرا ننمائید.
  • فقط فایل‌هایی را از اینترنت دانلود کنید که صددرصد به اعتبار و امنیت آن اعتماد دارید. اگر فقط کمی نسبت به امنیت یا اصالت فایلی تردید دارید، آن را دانلود نکنید.
  • با استفاده از دیواره آتش (Firewall)، هر نوع ترافیک اطلاعاتی و ارتباط به IPهای زیر را مسدود کنید:
    85.25.148.6- 217.12.207.151 - 192.99.6.61
  • مراقب فایلهای فشرده (.zip –. rar) که حاوی فایلهای اجرایی با پسوند .exe و یا .scr هستد، باشید. (در مجموعه آموزشی آنتوبا بصورت حرفه‌ای آموزش داده شده است)
  • برنامه‌های کاربردی و تمام سیستم‌های عامل مورد استفاده‌تان را به روز (Update) نگه دارید و اصلاحیه‌های آنها را به طور مرتب نصب کنید.
  • برنامه‌های امنیتی و ضدویروس نصب شده بر روی سیستم‌ها را دائماً به روز (Update) کنید. سعی کنید از نرم افزارهایی استفاده کنید که علاوه بر اصلیت و رسمیت لایسنس، دارای پشتیبانی و خدمات فنی قابل قبول باشند.
  • در شبکه‌های سازمانی و حتی در رایانه‌های خانگی، دسترسی افراد دیگر به اینترنت را جدی بگیرید و تحت کنترل دائم قرار دهید.
  • در شبکه‌های سازمانی، ماژول Device Control را به دقت و با بی رحمی تمام اعمال کنید.
  • در شبکه و در رایانه های شخصی گاه به گاه از ابزارهای مکمل شناسایی و پاکسازی ویروس‌ها مثل برنامه رایگان و آنلاین Panda Cloud Cleaner استفاده کنید. این برنامه‌ها با هر نوع برنامه امنیتی نصب شده در رایانه یا شبکه شما سازگار هستند و یک لایه مجزا و قدرتمند امنیتی بر روی تجهیزات رایانه‌ای شما ایجاد می‌کنند.